dimarts, 17 d’abril del 2018

Coneixem Montaverner

Seguim amb el nostre projecte de centre: "RODEM PELS POBLES DE LA VALL", este any hem decidit visitar Montaverner.

• L'alumnat d'Educació Infantil, 1r, 2n i 3r de Primària van anar amb autobús, mentre que els de 4t, 5é i 6é ho van fer amb tren.
  • Ens vam reunir a la Plaça Major, on ens van explicar "la ballada de la bandera", molt típic a Montaverner.
  • Després vam anar a la "Font dels quatre xorros", que és on es troba la desembocadura del riu Clarià al riu Albaida.  i d'allí vam començar la Ruta de les Fonts arribant a la Font del Molí, on els més menuts, es van quedar a esmorzar.
  • Els més grans van seguir la ruta vora el riu pel "Passet" fins arribar a la "Font de Ca Blanc", on van parar a esmorzar i gaudir del paisatge.
  • En tornar, vam acudir totes i tots al parc del Calvari.
  • Encara ens va quedar temps per fer una visita al CEIP Doctor Esplugues de Montaverner.

Vam passar un dia fantàstic de germanor, tant els menuts com els grans, i vam conèixer un poc més, un altre poble de la nostra comarca.

Volem donar les gràcies a l'Ajuntament de Montaverner per la seua amabilitat en tot moment i, a més, ens va voler obsequiar amb un rotllet de Sant Blai per a cada alumne.

Ací teniu les fotos d'eixe dia.